Meleksima İlki sezeryan oldum için bu da yıne oyke olacak en erken kacıncı haftada alırlar ben cocuk 3.500 fılan gecınce alınsın fılan dıye dusunuyorum hemen cıksın istiyorum cok sabırsızım
minikkurabiyem2019 Meleksima canım benimde 2. Gebeligim 39 a dogru alacak dr. Um 35+4 günlügüz suan bu ayın sonunda alacak işlh
espalp Meleksima sezaryen bile olsa doktorlar artık erken almak istemiyor. 38’den önce alanı yakın dönemde hiç duymadım tabii bi sağlık sorunu yoksa
Meleksima Ben daha 34 um yaa ama 37 de dogurssam dıye dusunuyor ıdım ama yıne sezeryan isem ben o kadar beklemek istemiyorum be bilim