BEnimde geç döllenme oldu kızlar ilk 5 haftalıkken öğrendim bebeği sonra hastaneye gittik betam 98.68 çıkmıştı sonra bir hafta sonra gittik kesen bozulmuş dedi ve doktor bebeği alacaz dedi direk ve bende 1 hafta hep ağladım ve hep dua ettim sonra bir hafta sonra kesem düzelmiş biraz ama kalp atışı yoktu bir hafta daha bekledik ve mucizemin kalp atışını duyduk şimdi 32 haftalık olduk benden size tavsiye bol bol dua edin veren de allah alacak olanda bunu bilin yeter arkadaşlar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻👍🏻👍🏻👍🏻