Tugcetekin Kızlar iyi akşamlar. 38+6 yım Oğlumun kilosu şuan 3800 haftam 15 eylülde dolucak yanlız doktorum pazartesi gel acilmani kontrol edelim dedi ( 1 cm suan) ilerleme varsa başlatalım zora sokucak seni dedi suni sanci ile tabi . Ama açılman olmazsa bekliycez dedi Napicagimi şaşırdım bekliyimmi zorlarmi emin olamiyorum aynı durumu yaşayanlar akıl verirmisiniz . Kızımda yaşadığım bir durum değil 40 haftada 3.100 doğmuştu kizim .
Firdevsi Canım açılma olsun diye bişeyler yapabilirisn meryem ana otu açılma yapıyomuş bende burada duydum bi dene bence bende denicem vakti gelince hurma 7 tane ılık suyla ye canm günde sıcak suya otur yada duş al mersiven ve bacak egzersizleri sürekli yap yorul dinlenince tekrar yap