tugcakkn ylzaht bünye meselesi sanırım ya bizde de su üst sınırdaymış 29. Haftadayız şuan iki haftada bir kontrol edelim tutabildiğimiz kadar tutalım içerde dedi doktorum.inşallah 36 ları görelim de küvöze fln gerek kalmasın 🙏🏻
Minnoscuk ylzaht evet 32 haftalıkken fazla erken Doğuma neden oluyor demişti 36.haftamdayım hala fazla bakalım artık hayırlısı
Melihatuna ylzaht canım benim hiç bi sıkıntım yoktu doktorum da bişey söylemesi tansiyon şeker hep normaldi yanı. Herhangi bi sıkıntı olduğunu söylemedi sadece karnım fazla büyüktü o kadar 🤷♀️
Elifdddd tugcakkn benımde aksıne suyum az bende korkuyorum karnımda bişeyolucak diye eltiminde suyu fazlaydı gebelikte doktor demıs kendını ıkız hamile gibi say o kadar şişmiş ve fazlaymış erken doğurursun demıs ama o 40 bile geçiyormus
Ekimmeselesi 22+3 de renkli dopplerde suyumun fazla olduğunu ve rahim ağzı yetmezliğim olduğunu öğrendim. Çok şükür RABB'ime şu an 35+1 im canını sıkma ALLAH büyüktür.. araştırma yap suyu eksik olan hamileleri onlara tavsiye edilen şeylerin tam aksini yaparsın. Ben mesela makarna ekmek gibi karbonhidratlı yiyecekleri çok fazla tüketirsem suyun fazlalaşacağını duymuştum. Su fazlalığının çok riski yok. Bende şekerden şüphelenmişlerdi çok şükür çıkmadı eğer şekerin yoksa çok dert etme. Suyun azlığı daha tehlikeli