aynurakkus Merhabalar çok özel bi durumdan dolayı biraz mantar oldum gibi .. elimi sürmemeyi tercih ediyorum ama kaşıntısına bazen engel olamıyorum. Büyük bir acı ve şişmeyle bugün daha rahatım ama kaşıntı sanki bi tık çoğaldı ve sanki akıntımda parçalı gibi gibi 🙄 eşim doktora izah edemediği için bi krem alamadık anestol pomad sürsem en azından rahatlama için sorun olur mu ? 2. Hamileliğim ama böylesi hiç olmamıştı 🙄 ne yapcam bilemiyorum 🤦🏻♀️ Yardım plssss
Busbusvehashas Hekiminiz görmeden lütfen ilaç kullanmayın ve doktora gitmeyi ihmal etmeyin. İlerleyen mantar enfeksiyonu tehlikelidir.