Minikkkuzummm Anneleerr merhaba.. Allah nasip ederse Oğluşumuz olacak 💙 Çok isim düşündük. Sadece Eymen ismine içimiz ısındı eşimle. Ama kız ismi değil mi ya o diyen oldu🙄🙄🙄 Bi garip oldu içim.. Sizlerin düşüncelerini merak ettim. Sizce Nasıl bi isim.. Ve yanına ne düşünebilirim..
Aysenusta Minikkkuzummm bizde ömer eymen koyacağız Allah nasip ederse😊 kız eymen giç duymadım açıkçası onlar muhtemelen eylem le karıştırdılar🙄
emosadana Eymen çok güzel bir isim ama ne kadar bu isme sahip çocuk varsa aşırı hareketliler 🥴 anneleri perişan 🤣 Ama büyüdüklerinde çok zeki ve başarılı oluyorlarmış. Dip not olsun istedim 😀
Hapyymommerve Benim oğlumun adı da Yusuf Eymen olucak inşallah, benim içime sinen tek isimdi, anlamı hayırlı demek, telaffuzu da çok hoş bence, Eymen kız ismi değil tabikide, gönül rahatlığıyla koyabilirsiniz😊