Deletedmom00170 adetim hep düzenlidir iki gün farkla olurum hep ama geçen ay sadece 26 günde oldum bugün 28. Gun daha olmadım herhangi bir belirti de yoo ne adet belirtisi ne de başka bisey 🙄 kısmet inşallah hamileyimdir ama bu kadar sorunla mucize olur heralde..