aaoksuzoglu ay bende öleydım.bana ıkız heralde dıyolardı 😂 nası yenı hamılesın bebek en az 5 aylık dıyen bıle oldu.zaten belırlı zaman buyumedı benımde aynı kaldı gıbı.arkdsımın 6 aylık gobegı gaz varmıs gıbıydı kımse hamıle olduguna ınanmıyodu karnını şişirıyodu 😂 kısıye gore degısıyo bence