seher_agrk0210 joie chrome bebek arabasini aldik biz suan. E bebekten aldik fiyati biraz yuksek ama ben uzun sure kullanabilecegim bi araba istedim. Ve gercekten en iyisi bu. Hem saglam hem de cift yonlu kullanilabiliyor. Bir de biz kis ayinda dogacagi icin port bebe soyledik. Portbebe yeni cikti bu arada sadece turuncu rengi var. Bebek arabasi 1250 tl idi portbebe ise 200 tl biz arac kullanmadigimiz icin puset almadik. Zaten bebeklerin icinde oturusunu sevmiyorum ben kollari bacaklari sarkiyor rahat degiller bence onda. Neyse en onemli ozelligi cift yonlu kullanimi olmasi sirf bunun iciin aldik.