Deletedmom277 Buses lierac yada sinoz kullanabilirsin çatlak yokken daha ilk haftalar başlamak daha iyi varsa da yine kullan belki iyi gelir.
Koza Buses ben 15. Haftadan sonra başladım, lierac kullaniyorum 31. Haftadayim daha hiç birsey yok çok şükür. Ama bu tamamıyla su içme ve deri esnekliğine bağlı. Kremler sadece destekleyici
haticeD08 Ben bebek yapı ve lierac çatlak önleyici kremi dönüşümlü olarak kullanıyorum. Buna rağmen üst bacaklarımda çatlamalar oluştu. Karnımda henüz bir çatlama belirtisi yok. Çok düzenli kullanamadım belki o yüzden tam verim alamamış olabilirim...
Mltm__ Ben 15 +2 haftalık gebeyim. Hindistan cevizi yağı, badem yağı ve madacasolu kullanıyorum. Karnım pek fazla büyümedi ama meme kısmı çok fena durumda😅önlem amaçlı başladım şimdiden.