Nurcan63 15+0 gebeyim bende arkadaslar baş agrısı sıkıntısı benım gibi ceken varmı. Acile gittim brşey cıkmadı. Şakaklarım aşırı derece damarlarım atıyor çok şiddetli bir baş agrısı var bu sorunu yaşayan varmı.
Muallimehanim Nurcan63 O haftalarda bende yaşamıştım. Acayip berbat bir ağrıydı. Hormonlardan kaynaklanıyormuş. Çok kötü olursan boşuna bekleme acile git parolu serum olarak veriyorlar. Rahatlatır