Bsra_aksoy Merhabalar. 4 gün önce test yapıp hamile olduğumu öğrendim. Ertesi gün hastaneye gidip kan verdim pozitif çıktı. Fakat Beta 45,51 çıktı. Doktor 3 günde bir gidip kan vermemi söyledi. Yalancı gebelik olup olmadığını öğrenmek içinmiş. Biraz bu durum beni korkuttu açıkcası aranızda bunu yaşayan var mı? Varsa yardımcı olur musunuz. ☺️
Tugce1803 Bsra_aksoy Önemli olan 2 günde 2 kat artmasıdır. 3 gün değil 2.gün gidip aynı saatte kan verin🙋♀️
Rbiaakn Bsra_aksoy Canım bende evde yaptığım gebelik testinde silik çizgiyi gördüm kan verince ilk beta hcg değerim 29 du şuanda 22 haftalık olduk yani değerin yükselmesi önemli hayırlısıyla olur inşallah 🤗
tugbaa15 Bsra_aksoy iki güne bir iki katına çıkması gerekiyor eğer düşerse beta kimyasal gebeliktir adetle birlikte vücuddan atılıyor ama inşlh öyle değildir
BiDunyaMutluluk Bsra_aksoy canım gebeliğimi öğrendiğimde beta değerim 40tı, 3 buçuk haftalık çıkmıştı. Bi daha da beta değerime bakılmadı 28 haftalığım şuan 😊
Bsra_aksoy Tugce1803 çok teşekkür ederim ☺️ Tecrübesizim hiç bişey bilmiyorum da bu konu hakkında. 🤷♀️Peki değerlerin ortalama kaç oolması gerekiyor ki . Bilginiz varmı?
Tugce1803 Bsra_aksoy Değerler döllenmeyle alakalı canım. Hiç dert edip üzülme aksine güzel şeyler düşün🙏Bende hiç hamile kalmadım 1 yıldır uğraşıyorum ama sağlıkçı olduğum için bilgim var💁♀️🌸
haticeD08 Merhaba, ben de ilk öğrendiğimde iki gün geçmişti ve değerim 38’di. İki günde bir gel ve kan ver dedi. Çünkü eğer sağlıklı gebelikse orantılı olarak artması gerekiyormuş değerin. O yüzden ilk etapta gebelikten emin olmak için bir kaç kez gidip kan vermiştim ben de. Umarım her şey yolunda gider sizin için de, telaşa kapılmayın🙏
Bsra_aksoy haticeD08 çok teşekkür ediyorum tüm hamişlerin inşallah🤲 Çok istedik şimdi de bişey olacak diye korkuyorum 😏 yarın ilk işim gidip hemen kan vermek olacak 💃☺️
Bsra_aksoy Tugce1803 umarım güzel şeyler olur☺️ Rabbim size de nasip etsin inşallah hayırlı şekilde 🤲
Bsra_aksoy Rbiaakn Ay maşallah Rabbim kucağınıza sağ salim almayı nasip etsin inşallah 🤲 teşekkür ederim ☺️
mrveklkann kaç gün geçiktin gittin buda önemli 45 biraz düşük bir değer benimkide adetim 5 gün geçmişti 46 idi doktorun dediği gibi 2 katına çıkmayıp tam aksine değerim düştü kanama oldu . Umarım bunu yaşamazsın hıçkırıklarla ağlamıştım bilmiyordum senin gibi tecrübesizdim .
Bsra_aksoy mrveklkann adet düzensizliği olduğu için hiç bi ayım düzenli değil 🤷♀️ Mesela geçen ay 5 inde olmuştum hiç belli olmuyor 1 ay olmadığımı biliyorum. 😏 doktor sorsa ne dicem 😁😁 çok geçmiş olsun bu arada Rabbim bidaha yaşatmasın inşallah 🤲
Tugce1803 Bsra_aksoy Aminn inşallah🙏Sizde sıkıntısız her anınızın güzel ve özel olduğu bir hamilelik geçirin inşallah🌸💁♀️
Bsra_aksoy BiDunyaMutluluk maşallah subhanallah Allah’ım kucağınıza almayıda nasip etsin inşallah ☺️☺️ İnşallah bizde öyle oluruz ☺️