Turna20 ilk gün koldan yaptım ben çok acıdı sonra hep göbekten yapıyorduk. Göbeğim çok kötü olunca cesaret edip bacaktan yaptık, bak orası çok acımıyor girdiğini hissetmiyorsun iğne yine biraz yakıyor ama idare edilmeyecek gibi değil. Yalnız bacaktan yapınca bir 15-20 dakika kalkmamaya çalış ki sertleşip beze olmasın 🙄 benim ilk gün cahilliğimle öyle oldu 🤷🏼♀️ Bir de bacağı hemşire şöyle söyledi, eklem yerlerinden yani diz kapağı ve kalçandan 4 parmak içerde bacağın dış ve üst kısımlarına yapabilirsin 😊