Fatmayorul Hapyymomm Allah yardımcın olsun canım 😊 bende nst de sancim 100 çıkıyo kendimde birşey hissetmiyorum sadece hafif adet ağrım var açılma olmadığından doğuramıyorum ya😣
NeverTooLate Fatmayorul Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah benim zorunlu sezeryan malesef bu sebeple olumlu düşünmeye çalışıyorum 😊
Fatmayorul sumeha nasıl sancıların var canım bana en çok gece uyurken vuruyo siddetlensin diye dua ediyorum belki o zaman açıklık olur die
Hapyymomm Fatmayorul canım bebegin ne zaman hazır olsa kendisi gelir merak etme rabbim yardımcın olsun insallah🙏
Hapyymomm Mge1 masallah kac kilo ki bide bazı doktorlar öndeyse bebek erken alıyorlar siz nasıl normal dogum yapabilirsinizki bu şekilde