Feyzzzz Merhaba canlarr! Birşey danışmak istiyorum. Bu benim ikinci gebeliğim allahın izniyle. Fakat son 3 hafta kadar neredeyse saat de bir yada 1.30 saat de bir tuvalete gitmem gerekiyor idrar için. Bu sıklık bende işk gebeliğimde son 1-2 ay olmuştu oda gayet normal zaten diye biliyorum. Ama şuanda ne oluyo anlamadım ya baya uyuz oldum hiç hoşlanmıyorum😅 hani normal mi acaba bu kadar sıklık? Sizde durum nedir?
Esrkdm Feyzzzz canım günde 3-3,5 litre su içiyorum bende sürekli tuvalete çıkıyorum bazen içmesem mi diyorum 😂
Feyzzzz Esrkdm maşallah kız nasıl içiyosun😅 ama ben hiç içmiyorum o halde. İçsem tamam normal dicem ama içmiyorum 😩
blgkstk Çok normal bence çünkü ben nerdeyse gebeligi ogrendigimden beri tuvaletteyim 🙄 o haftalarda da cok sik gidiyordum. Ama sunu soyleyim siz kendiniz de gariplik oldugunu dusunuyorsaniz enfeksiyona baktirin bi. Enfeksiyonda sık idrar isteği yaratiyor
Feyzzzz blgkstk doğru ola bilir aklıma gelmedi. Yaklaşık iki hafta sonra kontrolüm var söylicem ozaman zaten🤷🏼♀️
Firdevsi 1 saatmiii ben 23 haftalıgım 15 dakkada bi geliyo gına geldi tuvalet sporu yapıyorum resmen 🤣🤣