MinikMucizem42 Busra61 ben 12+1de ogrendim.bebeginin durusu iyiyse tabi doktorunda ogrenebilirsin tabiki😊
rabiamuhammet Busra61 Bende bu haftalarda öğrendim canım kesin olmamakla birlikte erkek demişti öylede çıktı zaten benim içime doğmuştu 😊 Ama bebeğin pozisyonu çok önemli tabi 😄
Sedatasdan Bende 12 +3 deyim canım erkeğe benziyor dedi iki doktora muayene oldum ikiside aynısı söyle ihtimal bile olsa sizede birşey söyler inşallah ihtimali bile o kadar heyecan verici ki 😊😊
Busra61 Sevdakaya ayyy gerçekten mi inşallah bizde haftaya öğreniriz bende kız çok istiyorum inşallah bakalım 🙏❣
sedo112 Ben 13 de ogrendim oglum olacagini bebise bagli biraz basta gostermiyodu hareketlendirdik oda bacaklarini aciverdi 😌
Mirzaveben Bende 12. Haftamda ogrendim su an 17 haftalık olduk yarin randevum var bakalim hâlâ aynı mi😁😁😁
HilalKo Ben pazartesi günü gittim 13+2 iken kıza benziyor dedi haftaya geldiğinde daha net belli olur dedi bakalım ☺☺
crash 16.hafta diyip duruyor ya doktorlar demek bundsn diyorlar . Benim kuzenime de 14de kız demişler 16 da erkek. Bekleyip görmek lazım hayırlısı inş 🙂
mervezegem77 Benim 12 de kıza benziyor dedi 17 de erkek oldugunu soyledi 💙😄 16 haftayi beklemek lazm.