Tlaynz Adet ağrısı gibi ağrılarınızın ilk aylarda olması çok normal. Benim çok şiddetli olurdu hamile olduğumu bilmediğim de adet olucam diye beklerdim o dereceydi. Telaş yapmayın 🌸 kanamamız olmadığı sürece. Doktorunuza yine de gittiğiniz de danışın ki içiniz rahatlasın 👼🏻