Brgl_18 Merhaba. Yurt dışında yaşıyorum.Bugün bir kaza geçirdim elimi yaktım. Baya tamamen yandı resmen. Doktora gittiğimde krem sürdü sargı beziyle tamamen sardı ama sardıktan sonra tetonaz aşırı vuruldun mu diye sordu🤨ne alaka anlamadım açıkçası ama 😐 bende hatırlamıyorum en son küçüklüğümde vurulmuşumdur dedim yarın kontrole geldiğinde vuralım kesin dedi. Hamileyim sorun olur mu diye sordum sorun olmaz dedi ama içim rahat değil. Kendi doktorumuda arayamıyorum😔haftasonu @burada sadece nöbetçi doktorlar açık🤷♀️ Var mı bilgisi olan ?
Leyla9292 Brgl_18 tetanoz aşısı benim tüm dozlarım tam olmasına rağmen gebelikte en az bir kez yapılması gerekiyor dedi birkez yaptım atmjt hem normal hem sezeryan da makas vb aletler kullanıldığı için mecbur yapılıyor..
Biyolog Benimde elim kesilmişti hemen tetanoz soruyorlar ama haftam erken olduğu için yapmamıştı.19. Haftada ilk asiyi oldum Yanıkta tetanoz duymadım ama canim
Brgl_18 Biyolog bende ilk defa yaşıyorum buraya yerleşeli iki yıl oldu tam da bilmiyorum. Garip ama ne alaka değil mi? Mikrop kapma yönünden söylediler sanırım. Benimde çok erken daha 12+2 haftadayız. Kaçıncı haftada erken demişlerdi canım
Ultraslan40 20 haftadan sonra rahatlıkla vurdurabilirsin. Zaten vurdurmam gerekiyordu ilk gebelikte de
Brgl_18 Ultraslan40 12. Haftadayım şuan. Söylememişti doktorum hiç ama hamileliğim karışık geçti canım yarısı yurt dışı yarısı Türkiye 😒