Seda05 Turkanoruc94 merhaba canım bugün 37 olduk. Valla canım muz yedim muzlu süt çok içtim. Keçiboynuzu pekmezi yiyorum sabahları iki tatlı kaşığı aç karına. Okadar canım ☺️
Turkanoruc94 Seda05 muz bende yiyiyorum ozellikle geceleri uyumadan once 1 muz bir bardak sut bide biraz ceviz yiyip uyuyorum ama kilonu en cok ben aliyorum bide kecibuynuzu deniyim bakalim
Turkanoruc94 Seda05 inwallah iki hafdaya alir bebeyim 3 kilo olur bide kullandiginiz ev yapimi yoksa eczNede satilan pekmezmi? Size zahmet bi isminide yazRsan memnun olurum
Turkanoruc94 Seda05 tam canim acaba marketden alsam ayni olirmu aktar biraz bize uzak bids bebeyimle gitmek zor
Gamzelianne1453 Mirayemir 36 + 4 olduk bugun butun evi temizledim sildim supurdum toz aldim yemekler yaptim kendimi salmiyorum yoksa benimde belim kasiklarim heryerim agriyor 😂 oylede agriyor boylede napim 🤷♀️
Mirayemir Gamzelianne1453 bende oyle valla bugun dip kose girdim yoruldum baya suan sirt bel agrisindan oturamiyorum resmen😅