Tubanasli bende yaptırdım ama Keske yaptırmasaydım da olurmus Allah’a şükür çok güzel çıktı sonuçlar ama burda öyle yorumlar okudum ki yok onu dediler yok bunu dediler aldırın dediler sakat dediler hep ön yargıyla gittim ama korktugum gibi olmadı yaptırıp yaptırmamak size kalmış tabi ki😂