Pdrcianne https://hizliresim.com/3OWkEO https://i.hizliresim.com/3OWkEO.jpg Doktorum tahmin yapmadı bi ay daha bekle netleşir dedi. Anlayanlar acaba tahmin yapabilir mi🙉 çok merak ediyorum
Bebislerimveben Pdrcianne cinsiyeti bilmem ama doktorunuza tam olarak nekadarlık olduğunu sorup öğrenin yoksa doğumda sizin için zor olucak bu
gulyagmur33 Erkek gibi benim bebeğiminde buna benzer bi resmi var yanılıyor olabilirim tabi Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah☺️
Ilaydamuslu Ay hiç anlamam ama bakar bakmaz içime kız doğdu Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️🥰 benimkinin de kese görüntüsü ve pozisyon aynı seninki gibi bir site var instagram da cinsiyeti söylüyor ona sordum kız gibi dedi istersen bir at fotoğraflarını doğru biliyormuş genelde adim_adim_annelik sayfanın adı ❤️ Bende heyecanlıyım bakalım doğru cıkıcak mı
Pdrcianne Ilaydamuslu teşekkür ederim ya bende yolladım aslında oraya 8 haftalıkken kız dedi bu yukardakini yolladım erkek dedi 😂
Ilaydamuslu Pdrcianne allah allah bende 8 haftalıkken yolladım kız dedi bakalım 12 hafta olunca yolliyim bide ne diyecek 😂 Sağlıklı olması herşeyden önemli tabiki ama benim gönlümden hep bir kızım olsun geçti 🥰
Ilaydamuslu Zey1234 yaaa ne dedi sana ay bende sevinmiştim herkes bilemedi diyor ya genelde bildi diyenleri duymuştum hep
Zey1234 Ilaydamuslu bana aynen şöyle yazdı erkek bebek gibi canım ama hafif arkası dönük bende burda paylaştım herkes erkek dedi hiç kız diyen çıkmadı bende hastaneye gittim 16+0 da tahminin ne dedi erkek dedim annesi bu kız dedi ben şok😅