Hllhsn Merhaba. Benim ikili test sonucum normal çıktı yanı doktorum öyle söyledi ama sadece pappa diye bir değerin yüksek olduğunu söyledi 20.ci haftada detaylı ultrasyon önerdi.ne gibi sakıncaları olabılir dıye sorduğumda gelişimsel sorunlar olabilir dedi. Başka bır doktora sorduğumuz da ise sonuçlarımın normal olduğunu söyledi kafamız karıştı😔bu konu hakkında bilgisi olanlar var mı acaba ?