esranne canım hiç korkma ben düşük sonrası tekrar hamile kaldım benimde riskim vardı progestan kullandım ve İnan sende belirti varmış gitmiş bende hiç ama hiç olmadı şuan 32+6 yız benim hala belirtim yok mesela karnım var allahtan ☺️Hiç korkma herkesin aynı olmak zorunda değil ama yinede istersen doktoruna bi görün tabi Allah size bağışlasın inşallah 🤲🏻