antigone ben haşimato tiroidi hastasıyım hamilelikten öncede tiroid hormonu hapı alıyordum hamılelıkte değerler yükseliyor, tiroidi olmayandada yükselebiliyor dozunu ona göre ayarlıyorlar, bu hap hamilelikte kullanılabılen, yani vücudun üretmediği hormonu dısardan aldıgın bir ilaç, o yüzden sıkıntı yapma ,ilaç kullanmamanın riskleri var bunu dahiliyeci ayarlıcaktır ,ilacınızı ihmal etmeyın