Gokce_ bak şimdi anlatacaklarımı iyi oku..akşam burada bir post açtım eşimle kavga etmiştik çok bağırmıştım son ses böyle kalbim karnımda atıyordu ve çok ağladım..bende normalde sakin bir yapıya sahip değilim ama bu denli öfkeyide çok nadir yaşarım..neyse postu açtım bişey oldumu diye sordum falan daha önceden de 2 kaybım var benim kalp durmasından dolayı..burdaki arkadaşlar sağılsunlar buraya yazınca neolacakki doktora git dediler..neyse bugün sabah erken doktora gittim durumumu anlattım..sağlıklı bir bebeğe kolay kolay zarar veremezsin dedi..hapihanede tecavüze uğrayıp hamile kalıp şiddet gören kadınlar var dedi..ve bebeğim kalbini dinletti bana da huzura erdim..ama bu tarz endişelerle bebepe değilde kendi psikolojimize zarar verdiğimizi söyledi..diyceğim o ki merak etme..bebek sağlıklıysa senin sinirinden birşey olmayacaktır..rahat ol..