Yesimeliz canım ben A101 den dik bir süpürge aldım. Fantom ama modeli bilmiyorum. 2.3 defa falan kullanabildim. Çöpe gitti valla . Çekiş gücü hemen gitti. Uygun ve hafif diye almıştım. Kendi makinem büyük ve ağır çünkü. Ama İnan 10 tl bile fazlaydı ona.