Ayse1608 Merhaba,6+5 günlük hamileyim bugün sınıfta tam sandalyeye oturacaktım ki kendimi yerde buldum öğrencim şaka yapmak istemiş sandalyemi çekmiş 😕 Hamileyken düşen vs var mı? Ya da bu konu Da Bilgisi herhangibir sorun olur mu?
Minnakkelebek Ayse1608 ben 33 haftalıkken banyoyu yıkarken düştüm bacaklarım ayrıldı bir şey olmadı çok şükür inşallah sizede olmaz. Bu gibi durumlarda dr um ilk 24 saat önemli demişti bu sürede herhangi bir şey olmazsa olmaz diye. Kendinizi dinlemeyin bir şey olacak diye onları Rabbim koruyor inşallah bir şey olmaz 😘
zlemAtAcar Ayse1608 Can'ım allahım korur merak etme ama yinede doktoruna gitsen iyi olur. İlk haftalar biraz daha dikkat istiyor. Benimde öğrencim karnıma vurmuştu 😞😞😞 çok Ağrı'm olmuştu. Ama çok şükür iyiyiz. Birşey olmadı. Ama doktoruma koştum gittim hemen ...
Tbrk Ayse1608 o nasi bi ogrenci ya, cok sinirlenirdim gercekten. Dusmenin siddeti cok degilse bisey olmaz ins
DuyguAlalm Ayse1608 Ben de 7-8. haftalarımdayken merdivende ayağım kayıp popomun üzerine düşmüştüm. Kanama ya da ağrı olmadı, ben de bir sorun yok heralde dedim. Biraz kendini dinle 24 saat şikayetin olmazsa bir şey yoktur.
Ayse1608 secl-ahmet Tbrk DuyguAlalm Normalde böyle şeyler yapan bir çocuk değil korktuğumu görünce o Da üzüldü bende birşey diyemedim.😕 Ağrım felan olmadı inşallahta olmaz 🙏
secl-ahmet O öğrenciye tutup bir tokat atsaniz ailesi tepsi gösterir sandelyeyi cekmek ne bicim terbiyesizlik
Ceyduygu Ayse1608 Valla biz öğretmenimizle konuşurken bile cekinirdik simdikiler masallah ne kadar terbiyesiz. Ögretmenleri sıra arkadasi saniyolar. Kanama olmadığı sürece sıkıntı olmaz canim
DuyguAlalm Ceyduygu Gerçekten şimdiki çocuklar çok farklı. Stajer öğretmenlik yapıyorum, bazı durumlarda ağzım açık kalıyor. Herkesin elinde telefon, kimse öğretmeni dinlemiyor. Bizim zamanımızda böyle değildi.
Ceyduygu DuyguAlalm Aynen öyle ben cok üzülüyorum ögretmenlerin emegine karsı bunları yasamaları gercekten üzüyo beni
DuyguAlalm Ayse1608 İnşallah hiçbi şey olmaz, kötü düşünüp de stres yaratmayın kendinize. İyi düşünelim her şey iyi olsun 😊