babyUras_ Summeyra suniye gerek kalmadan kendi sancınızla hayırlısıyla gelsin insallah hakkınızda hayırlı neyse o olsun 🙏☺️
tunamom1907 Summeyra ne yaparsanz yapın bebeğin keyfini bekliceksinz bende denilen herşeyi yaptım 42 haftaya kadar gelmedi bebegim en son yatısım yapıldı alttan propess denilen bir fitil yerleştrdiler onun sayesinde açılmam oldu 12 saat için normal dogum yaptım
Summeyra tunamom1907 bebeğim şu anda 3740 gr o yüzden doktorum haftaya cumaya gün verdi bir de benim trombositim düşük bu sebepten dolayıda suni sancıyı en fazla 6 saat verebiliriz dedi. İnşallah keyfi o günden önce gelirde kendi doğar😇
tunamom1907 Summeyra hakkınızda hayırlısı olsun ultrasyon ölçümleri bazen yanıltabliyor bana 3400 demşti doktorm bebek bi dgdu 2900