asyamomm sıkıntı yapmayın bende çok üzülüyordum , hamileliğimin basından beri vardı 32 haftadayım yine oluyor az cok, sadece bol su için idrarınızı biriktirmeyin asla, cok sık idrara cıkarsanız azalıyor , önlem almakta fayda var Allah ın izniyle birşey olmaz inşallahh