27_ benimde ultrason muanesinde 2 kere kasılma hissettim aynı zamanda doktorum da gördü ve bunu istemiyoruz dedi.Nst istedi o zaman 27.haftada falandım.Ben başından beri progestan kullanıyordum.Dinlen dedi ufak sancılarım çıkmıştı.Her kasılma hissedilmesede bazenleri ağrılı olabiliyor.Erken doğum riski başladı 29.haftada rahim ağzı kısalığından.33+3de hastaneye 3 cm açıklıkla yatırıldım 5 gün yattım serumlar ve ciğer geliştiri iğnesi vuruldu.Sonra ilerlemeyince imza atıp çıktım.Suan 35.haftalığım kendini yorma ve bol su tüket canım bende yatıyorum sürekli hala 3 cm açıklıkla.