Tgcmrt Selam kızlar 35+6 preeklamsi nedeniyle spinal sezaryen oldum kızlarımdan biri 4 gün yoğun bakımda kaldı çok şükür 10 gündür evimizdeyiz. Sezeryan sonrası baş ağrım hiç olmadı ama ameliyattan çıkar çıkmaz uyuşukluğum geçti ağrılarım çok fazla hissettim. Kaslarım çok zayıfmış doktorum o yüzden dedi, şimdi iyiyim şükür. Alışmaya çalışıyoruz yeni düzenimize annem yanımda şimdilik kayınvalidemde gelip gidiyo. Kızların biri 2015 gr diğeri 2060 gr doğdu. hastane ev arası geçiyo zaman şu sarılık dönemini atlatsak bi gün hastanede yattık sarılık yükselmişti foto terapi aldı serra kuzum. Evde birde abimiz var 3 buçuk yaşında ona vakit ayıramamak beni çok çok üzüyo lohusa karamsarlığı var üzerimde sanırım, yetememe korkusu Allahım hepinize hayırlı doğumlar sağlıklı evlatlar versin sonrasında da güç kuvvet 🤲🏻
Nilveannesi10 Tgcmrt hayırlı olsun sağlıkla büyüsünler İnşaAllah. Ben de 34. Haftamda yani 2 hafta sonra preeklampsi sebebiyle doğum yapıcam. İnşaAllah ben de sağlıkla kavuşurum bebegime
Superfreshlerim Tgcmrt Maaşallah kuzucuklara, Allah sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin, benimde ikiz inşallah o haftaları görürüm, özel olarak bişey yaptınız mı? Tavsiye edeceğiniz bişeyler var mı?
Tek_yumurta_ikizlerim4 Tgcmrt Hayırlısı olsun inşallah saglıkla büyüsünler😊Benimde çarşamba günü dogumun olucak inşallah.Tek yumurta ikizimiydi sizinkide
Tgcmrt Superfreshlerim son zaman kilo alımları çok azalmıştı ballı süt içtim faydasını gördüm. Onun dışında psikolojide önemli tansiyonum yükseldi benim son zaman kafanıza hiç bişey takmayın