Derya0707 Sugar63 folio kullanıyordum canım sonra balık yagı da olsun folik asit de olsun diye i mom a geçmemi önerdi doktorum
Samurayy Aysmnv35 imom omeganin icjnde folik asit var diye biliyorum imom kullaniyorsan folbiol kullanmana gerek var mi ki 🤔
Hiler10 İ Mom kullanıyoruz baştan beri doktorum doğuma kadar kullanırız dedi şuankık memnunuz bakalım
Balimm @Sugar63 ilk 3 ay femamed sonra 1 ay sidefer smdi onu da bıraktık elevit ve demir ilacı kullanıyorum
Aysmnv35 Derya0707 bende öyle deneyeyim bari ıyyyy midemin bulantısını zor zaptediyorım bi de bu ilacı içerken oluyor benim denir hapında mide bulantım olmuyor normalde o daha kötüymüş teşekkür ederim 😊
Hiler10 Sugar63 hem folik asit hemfe balık yağı canım içinde tüm vitamin ve mineraller mevcut güzel bi hap
Ozi__ Sugar63 hamile kalmadan önce folbiol kullanıyordum hamile kalıp 8 haftalık olana kadar folbiola devam ettim ancak sonra imom kullanmaya başladım doktor yazdı sımdı 10 haftalığım