Fadimeeeee ben de düşük yapalı 1 hafta oldu, dün doktor kontrolüne gittim. Kürtaj olmadım, doktor evde düşük yapmamı tavsiye etti, parça da kalmadan temiz bir şekilde düşük yaptım. Doktor, hiçbir şekilde korunmana gerek yok, çocuk yapmak istiyorsan beklemeden yapabilirsin, ilk 3 ay hamile kalma ihtimalin düşük ama korunma dedi. Düşükten sonra adet olmadan yumurtlama olacağı için hamile kalmak da mümkün, doktorum da hiçbir riskinin olmadığını üzerine basa basa söyledi. Umarım en hayırlı zamanda yeniden bu mutluluğu yaşarsınız 🎈