Esrakara74 Kizlar 6+1 haftalik hamileyim yemek yememe ragmen karnim surekli ac gibi gurulduyo boyle bi durumla karsilasan var mi?
ktnzehra49 Esrakara74 bende aynı durumdayım mide bulantımda çok fazla var az önce yemek yedim biraz uyku bastırdı uyuyalı 15 dakika olmadı uyandım yine yemeğe oturdum yemek yedim şimdi de bulantıdan duramıyorum 😔😔 bu arada bende 6. haftamdayım
Sermec Esrakara74 canım ben 10+6 haftalık hamıleyım ve o haftalarda bende karın gurultusu gıbı bır sey geliyordu sebebini bilmiyorum aclıkla alakalı degıldı ama sebebını hala bulamadım 8. Haftaya kadar o sekilde devam etmişti galıba 🙂
arzu_glyprk Esrakara74 evet canım 8 haftalığım midem kazınıyor ve bulantıya sebep oluyor. Yemeden geçmiyor 😔
Esrakara74 ktnzehra49 bnm durumum farkli ama yemek yedikten sonra karnim gurulduyu surekli acmis gibi halbuki tokum mide bulantisi bendede var
Snszasla Mucizem_24 ben de de 6+3 daha doktora gitmedim yarın gideceğim insallah duyulur kan değerim 151.1cıktı ama kese ve kalp atışı nı yarın görürüm umarım
Esrakara74 Mucizem_24 Snszasla bende 6+2 haftalik su an kanamam var o yuzden cuma gitmistim doktora kese gozukuyo hatta cok minik de bebek gozukuyo dedi erkwn ama bakalim kalp atisini duyabilecek miyiz dedi cok az o da duyuluyo dedi haftaya bi daha gel daha net duyariz insallah dedi
Snszasla Esrakara74 kanaman ne durum da peki canım benim de dün oldu acile gittim yerleşme kanaması dediler yarın kadın doğuma gideceğim senin değerlerin kaç çıktı
Snszasla Esrakara74 hayırlısı olsun canım sağlıklı bi şekilde değer artışı olsun da geç görsek de önemli değil yeterki sağlıkla ilerlesin
Esrakara74 Snszasla su an devam ediyo cok afedersiniz normal ped kullanmiyorum gunluk kullaniyorum degerim en son sali gunu kan vermistim 12 bin 200 lerdeydi cuma kan istemedi doktor
Snszasla Esrakara74 insallah benimde degerlerim yükselir yarın tekrar kan testi ister galiba bende de ayni şekilde zaten pet e gelen değil daha çok lavabo da iken gelen bi lekelenme kacıncı haftası gebeliginizin
Snszasla Esrakara74 6+ 4 benimde ama daha doktora hiç gitmedim son adet tarihine göre böyle yarın ultrason da net olarak belli olur galiba