Serpiltunahan Kıyafetlerini yıkadınız mı yıkadıysanız kaç derecede yıkadınız Yıkamaya başlayacağım da 🤗 hangi deterjanı kullandınız birde
Haticeyildiz Serpiltunahan dalan roxy kullandim yumustici olarak dalin mis gibi kokuyo bide kirli olmadigi icin 30da yikadim giydikten sonra kacta yikanir onu bilmiyorum zaten kiyafetlerin etiketlerinde yazar kacta yikamamiz gerektigi genel olarak 30 derece yaziyo
Handeaslan39 Serpiltunahan bebek programına attım 40 50 derece arası merak etme küçülmüyor 60 derecede yıkamıştım ilk bas bişey olmadı sonra 40 attım 🙂
Kubraayhan Ilk kiyafetler kirli olmadigi icin elde yikadim roxy dalan sabun tozuylaa yikadim sonrasinda kirlenenleri 40 derecede yikarim heralde
aysegul1414 yıkadım tabikide kir olmuyo ama toz kesinlikle yıkanması lazm 30°de dalan roxy ile yıkadım🙂
Handeaslan39 aysegul1414 bir kez dedim canım yıpranmadı çok şükür zaten bebek programı varsa görürsün 60a atıyor hemen 🙂👍 sonra 40 derecede yıkadım ama tabi çıkmayan lekeler vs oluyor sonradan 60da yıkıyorum 😂
TubaKorkmaz Dalan roxy almıştım 30 derecede yıkadım tüm etiketlerini kestikten sonra beyaz renkli yünlüler ayrı ayrı yıkadım 15 dk programda o kadar 🙂