Melikeglbs 22+4 günlüğüm 2 3 gündür böyle durgun hep aglamak istiyorm sanki yanlız kimseyle konuşup kimse beni anlamuyomuş gibi inde hep aglamak geliyor saçma sapan seyler geliyor durup durup ağlıyorum🙄
Merve1091 Melikeglbs çok normal ben 28. Haftadayım hala ağladıkça ağlayasım geliyor ama ağlamayıp üstesinden gelmeye çalış öyle oldukça çık dolaş saat kaç olursa olsun hava al iyi geliyor
Sevda15 Ayni durum bendede var geçen sabah hiç bir şey yokken 7.5 ta yatakta ağlıyordum bende 24 haftadayım duygu değişimi yaşıyoruz canım hamilelik te çok normal
Sevda15 Kuran biliyorsan kuran oku mesela çok rahatlatıyor ben bunu yapıyorum ferahlıyorum inşirah süresi oku Emin’ ol iyi gelecektir ❤️