Serifeee Daha önce yazmiştim sali günü doktor gel yatişini verelim diye ,sadece nst de sancilarim yüksek çikiyo ama ben hissetmiyorum onun haricinde açilmam flnda yok suyum flnda gelmedi karar veremedim kabul etsem mi diye nolur kizlar fikirlerinizi yazin bu arada 38+1haftaliğim
CerenAkbulut Serifeee doktor gel dediyse bizim ne söylememizi istiyorsunuz? Demek ki gerekli bir durum gördü. Kabul etmemeyi riske alıcak mısınız gerçekten?
Elifirem Serifeee benim de nst de sancım cıktı bebek kanala inmemiş dendi hoooop hemen yrın seZeryan yapalımm dedi. Vs... ben kabul etmedim ve baska doktora gittim iyi ki de gitmişim... hemen yatma derim hele sezeryan olacak diyorsa doktorun
elifdemirdag15 Serifeee sen hissetmesn de rahimdeki sancilarin varmis demek beni de 37 haftalikken gel yatisini yapalım dedi kabul etmedm su an 39+5 haftaligiz gelmesini bekliyorum bence yatma kendi ne zaman isterse o zaman gelsin tabi senin kararin nasıl istersen cnm
Duygu_lu Serifeee canım doktor gel dediyse nasıl gitmemeyi göze alırsın haftanda güzel nst de çıkan sancı bebeğin durumudur illaki sen hissedeceksin anlamına gelmezdi bu bende tam aksi sancılarım oluyor nst cıkmıyor eve yolluyor yani nst önemli senin su an hissettiğin değil evde korkmaktansa emin ellerde hastanede durumunu yaşamalısın
Serifeee CerenAkbulut sadece sancilarim çikiyo nst de cnm onun haricinde bnde hiçbir agri sanci açilma yok bnde burda okudugum kadariyla herkes evinde çekiyo agrisini ilk hamileligim oldugu için bilemedim napcagimi 😞
Serifeee Elifirem bnde yatiş vermesini saçma buldum cnm çnkü dha 13günüm var görünüyo doguma, hemen bebeği çikarip vermek istiyo gibi
Serifeee elifdemirdag15 bnde kabul etmemeyi dşünüyorum cnm ama ilk gebeligim oldugu için hata mi yapiyorum diye buraya sormak istedim
Elifirem Serifeee benim de daha 18 günüm vardı persembe gittim daha 37+3 tüm ve bi sıkıntıl da yoktu diyorm ya ona kalsa cuma günü doğmustu cocuk.. dün baska bir doktora göründüö herseyın yolunda oldugunu soyledi bekleyelim dedi 39. Haftada sıkıntı gorursek konusuruz dedi daha bebegın zamanı var dedi..
Merve_nur Daha 38 haftalıksın iki hafta daha bekle derim tabi normal doğum istiyorsan istemiyorsan sezeryan için gel demiştir büyük ihtimalle
Pembepanjur Serifeee verilebilecek tek tavsiye içinde soru işareti varsa başka dr. a gitmen. Evde bekle deyip kimse sana veya bebeğine kıyabilecek , risk alabilecek kadar cahil cüheda olamaz . Olsada dinlemezsin heralde , dimi ? 😊