Merveonay banu hoca daha once lokman hekimdeydi kizimin dogumunu o yaptirdi ben cukurambar kotuya gidiyor doktorum en yakin hastaneye git nst ye gir dedi sekreter sonucu gosteriyom burdaki doktotlra dedi yasli bi yanr doktor vardi erkek sen bnmm hastam degilsin cik disri diye bagirdi. bende sen kimsinki beni azarliyorsun ver sonucumu dedim. ben boyle bir doktor gormedim.sekretede bozuldu bu hastaneye 5 dk.uzaklikta oturuyorum ama.kesinlikle gitmem arkadasim.orda dogum yapti 2 sene once szeryandan cikinca kanamasi yataga gecti diye hasta bakici agzina geleni saymis tovbe gitmem ben bu hastaneye