ftscebeci71 32+6 haftalık kasıklar da agrı sık idrara çıkma bebek hareketinin sert ve alttan olması vucüt da bi sıcak bi soğuk olması baş dönmesi felan bunları yaşıyorum da merak ettim..
Duygu_lu ftscebeci71 canım yazdıklarını 32 haftamdan beri yüksek seviyede yaşıyorum 36+2 olduk hala var doktor kontrolleri ve nst temiz Lakin baskı kasılma toplanma kasıkta ayağa kalkınca ağrılı baskı yani bende mevcut bel ağrısıda tabiki 😰
SevalK Duygu_lu aynı şeyleri yaşadım ilaç kullandım şu an 37+5 im açılmam bile yok ağrılar da gitti doğuramıyorum 😂
ftscebeci71 Duygu_lu Hmm Allah yardımcın olsun Canım ben ne biliyim korktum bi an sancı kasıkta ağrı olunca 😔 neyse yine de sağol 🤲🏻
Duygu_lu SevalK geçmiş olsun canım nst de bir durum olmayınca olağan görüyor doktorum ama bakalım 2 hafta sabırla beklerse minnoşum sezeryan olucaz inşallah Allah Sizede bizede herkese hayırlı sağlıklı Doğum versin 🌹🌹
Duygu_lu ftscebeci71 cümlemize inşallah Bebek ağırlaşınca artık kolay olmuyor tabi son zamanlar böyle ağır oluyor şükür bu halimize Allah kavuştursun sağlıcakla bebeklerimize
ftscebeci71 Duygu_lu Teşekkür ederim canım Rabbim seni tek sancıda kurtarsın Allah'ım bütün annelere yardım etsin🤲🏻😌