Fatoss994 canım beyaz bı cızgı var evet bende ovulasyonla hamıle kaldım ve bu sanırım erken gebelık testı bende erken gebelık testı yaptıgımda bu sekılde çıktı hamıleydım kan da verdım hamıle cıktım ama sonradan hafıf kanamam oldu burda bı kaç kişi kimyasaldır dedıler bana ve bende dahada doktora gıtmedım biraz daha bekle bakalım canım ♥️ Benımkındede beyaz cızgı vardı ama herseyın hayırlısı olmasa bıle üzülme rabbım elbet bızede nasıp eder istiyen herkese rabbım nasıp etsın kuzum😍