Rukiye2709 Kasım da dogumum var ve indirimler varken bebek bezi bende alayim dedim icerik olarak sleepy önerdiler fakat erkek bebeklerde pisik ve sızdırma oluyormus diye duydum ne kadar gerceklik payı var merak ediyorum primada da petrol kimyasali varmış kafam cok karışık 😑 Erkek kız farkediyor mu bez seciminde