Kusta Adet olmadan 1-2 gün öncesinde yaşadığım belirtileri hissetmeye başladım..şuanda 35+3 teyim,sizce normal mi? Herhangi bir kanamam yada su boşalması gibi birşey hissetmedim..sadece bel boşluğumda ve kasıklarımda ağrı hissediyorum ve bunaltı geliyor.. ilk gebeliğim olduğu için pek bi fikrim yok
Selen5 Kusta canım söylediklerin bildiğim kadarıyla doğum belirtisi gibi doktorunu arayabilirsen ara ya da en kısa zamanda doktora bir görün derim 🤷🏻♀️
Lovelies Kusta 39+3 üm bendede oluyor adet sancısı korkulacak birşey değil rahim hazırlıyor kendisini :) Benmde ilk gebeligim doktora sordum oda bana öyle dedi
Kusta Selen5 kontrolüm haftaya cumartesi 1-2 gün kendinimi takip edeyim olmadı,cumartesiyi beklemeden doktora giderim..çok saol canım