GulinMert Kızlar ikili test sonucunu yüklüyorum Anlayanlar bakabilirse sevinirim Sanırım düşük risk cıkmış [url=https://hizliresim.com/6DpLkN][img]https://i.hizliresim.com/6DpLkN.jpg[/img][/url]
GulinMert Asli1716 hadi bakalım benim içime doğan da bu Burada yaş riski kaç diyor siz anlatıyorsanız nu erak ediyorum
ant2602 Asli1716 benim hcg 37ng/ml yazıyor. Ne oluyor yani. 15 haftalığız ısrarla göstermedi. Doktor kız olabilir dedi
Medine_1992 GulinMert canım yaş riskin 70 kişide 1 oran ama hiç üzülme ense kalınlıgın çok güzel büyük ihtimal yaşla alakalı o risk yüksek çıkıyor
Medine_1992 GulinMert olsun canım ya rabbim ne zaman nasip ettiyse en uygun yaş odur saglıkla gelsin meleğin 💞
GulinMert Pandabekleyenanne Yaş dışında risk çok düşük. Zaten rapor kısmında düşük risk yazmışlar Yaş sebebiyle böyle bir şey bekliyordum zaten
Asli1716 ant2602 kesin demiyorum mesela 10 kişiye baktıysam 7 si tuttu ikili testteki hcg değeri 50 nin üstü kız 50 altı erkek çıkıyo benimde 90 lıydı kız olcak
ant2602 Asli1716 o zaman benim erkek çıkıyor değere göre. Ya çok utangaç bir oğlum olacak yada çok cadı bir kızım. Israrla kapattı çünkü inat eder gibi. Ben değil ama babası merak ediyor. Babasına zıt gidiyor 😂
ezoterik Evet canim yaş disinda bir risk yok🤗ama icin rahat etsin istiyorsan mali bir sıkıntı yoksa fetal Dna testi yaptirabilirsin bebeğin Dna si ile %99 kesin sonuç veriyor