ylzaht erken Doğum riskim yol ama ikinci çocuğum sezaryen olacak Buda çok ödem ve agrım oluyor diş agrısı basur çıktı son iki gündür kanamalı nefes alıp vermekte zorlanıyorum uyku desen hiç yok kasılmalarımda başladı 19 da alınacak büyük ihtimal 36+5olqcagız sağ sağlim kucagımıza alsak artık diye dua ediyorum evde ilği bekleyen bir kızım var okullar açılıyor öğle yemeği sabah kahvaltısı alış verişi biran önce toparlamam lazım Pazartesi gittim 2.360 grm 45 cm boyu var inşallah birazdaha alır ve toparlanırım