tugbamehmet bağımlılık yapıyor yedikce ardı arkası gelmiyor biraz yiyip diye alıyorsun ama bakıyorsun paket bitmiş, cok iyi anlıyorum seni 12 hafta sürekli bulanto yasadım yerımden kalkamıyorum, tek yıyebıldıgım sey ekmekti, tuzlu seyler istiyorsa canın bolca kuruyemıs al ,leblebi , antep fıstıgı, cekirdek, onlarla bastır istedgini, hatta patatesleri fırınla cok az baharatla , istegini azalt, bende yedim ama suan cok vicdan azabı, canım cok isterse koladan cay bardagının yarısı kadar içiyorum, arada bir paketli yıyecek tüketiyorum kendını sınırladıkca bebegın aklına geldıkce tüketmeyı kendılıgınden bırakıyorsun, arada bir hamburger canım ıstıyor onuda kendımı tutamıyorum