Zeytin7 Merhaba dün şiddetli ağrıyla doktora gittim. Doktor ultrason da bebeğin kasıldığını söyledi bende gördüm hatta kasılmıştı çok ayrıca rahimde kanama olmuş ama korkma dedi geçer dedi. Stresten olmuş stres yasak dedi 10 gün de rapor verdi. Progestan verdi sakinleşmek için 11. Haftadayım. Ağırlarım halen devam ediyor. Sorum şu böyle bir durum başına gelen var mı insan ister istemez tedirdin oluyor yardım ederseniz sevinirim.
Ecemsbaby Zeytin7 Stres en büyük düşman ilk önce stres halinden uzak durmanızı öneririm. Bebeği de sizi de etkiliyor. İlacınızı düzenli kullanın dua edin bol bol. Yasaklı yiyecek içeceklere dikkat edin ve uzanın
Zeytin7 Ecemsbaby teşekkür ederim doktor da stres dedi etkiliyormuş bebeği korktum baya umarım sorun olmaz🙏
Zeytin7 ekara yok vermedi rahimde olunca bilmiyorum işe yarar mı magnezyum sanki daha çok bacak kasılmaları için değil miydi çok da bilgim yok ama
Bosnian17 Zeytin7 benim de rahmimde çok kasılma vardı ultrasonda bebeği zor inceledi doktor çok kasılıyor rahmin dedi günde 2 tane birden magnezyum verdi çok rahatlattı beni şükür
Zeytin7 Bosnian17 aaa aklımda olsun o zaman teşekkürler ağrı da oluyor muydu karnınızda bende kanama bile olmuş progestan verdi kasılmalar için. Ama haftaya gideceğim magnezyumu hemen sorayım
Mutlu_anne2 Zeytin7 kanaman olduğunu sen anlamadın mi canım benimde 2 gündür karnım şiddetli bir şekilde ağrıdı ne sağ me sola yatabildim ayakta ıki büklüm durdum tuvalete bile eşim götürdü karnim patlayacak gibi sertlesmistu sanki yietiliyordu şükür bugün iyim
Zeytin7 Mutlu_anne2 içeride olmuş rahimde ondan anlamadım ağrı oldu çok ondan gittik orda gördük ultrasonda