Ayperii966 Evet arkadaşlar bende size kendi doğum hikayemden bahsetmek istiyorum. Bu benim 2. Hamileliğimdi. İlk doğumum 34+5 te erken doğum olmuştu. O yüzden her zaman içimde Bi tedirginlik vardı. Erken doğum yaparsam bebeğim küvezde kalırsa diye çünkü ilk bebeğim 16 gün küvezde kalmıştı ve o duygunun nasıl olduğunu biliyordum. 2. Gebeliğimde de doktorlar herzaman bir erken doğum riskim olduğunu söylüyorlardı. 27. Haftaya kadar herşey güzel ilerlemişti 27. Haftadan sonra sancılarım olmaya başladı ve doktorlar bu da erken gelebilir o yüzden sancın yüksek çıkarsa seni hastane de gözetim altına alıcaz dediler. Hep azar azar sancılarım oluyordu ama yüksek değildi ta ki 28 temmuz pazar günü sabah uyanınca değişik Bi ağrı olduğunu fark ettim belimden kasıklarım doğru neyse dedim çarşamba günü kontrolüm var sezeryan için de gün alacaktım bekleyebilirim herhalde diye düşündüm. Ama yok geçmiyordu randevumu pazartesiye çektim ve pazartesi doktora gittim doktor nst istedi. Nst de sancılarım çok yüksek çıktı yatışım yapıldı 1.5 saat nst de kaldım ama yok sancılarım geçmiyordu sonra doktor ve hemşireler geldi seni doğuma alıyoruz dediler genel anestezi alarak doğum yaptım gözümü açtığım da yavrum kucağımda yanı başımdaydı. 3.70 gr 49 cm doğdu 😍 Rabbim isteyen herkese bu güzel duyguyu yaşamayı nasip etsin. Herkese hayırlı doğumlar diliyorum. Hepiniz inşallah bebeklerinizi sağlıklı sıhhatli kucağınıza alırsınız💓 sormak istediğiniz birşey olursa cevaplayabilirim 🌺😊
Reyhanzeynep Ayperii966 genel anesteziden sonra ağrım oldu mu birde maaşallah kilosu çok iyi ne yedin son zamanlarda allah analı babalı büyütsün inşallah sağlıkla
Deletedmom00170 Ayperii966 Sağlıkla büyüt yavrunu sağlıkla büyümeyi nasip etsin Rabbim ♡Allah isteyen;Dileyen: o duygunun hakkıni verebilecek herkese anne baba olmayı nasip etsin inşallah içi sıra beni de 💙
Mr1517 Ayperii966 Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🙏🏻 Darısı başıma inşallah 34+3 üz 35+2 de kontrol var nst istedi doktor hep normal düşündük konuştuk içimde bir heyecan panikleme sanki sezaryan dicek gün vericek gibi 🤷🏼♀️ Yada ben acele ediyorummm 👼🏻
Ayperii966 Reyhanzeynep özellikle hiç bişey yapmadım inan normal ne yiyorsam o şekilde devam ettim. Anesteziden sonra da hiç ağrım olmadı canım 😊
Ayperii966 Mr1517 amin canım. Hiç telaşlanma akışına bırak sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah. Tabiki gönlümüz normal olandan yana ama sezeryan da mecburi ise elden birşey gelmiyor sağlıklı sıhhatli olsunlarda evlatlarımız 💕
Ayperii966 esra1991 ilk doğumum mecburi sezeryandı. O yüzden bu da sezeryan oldu sezeryan anında ben biraz panik oldum ondan dolayı genel anestezi yapıldı
Ayperii966 27_ tek taraflı Bi ağrıyı ama ağrı belime vuruyordu. Onun öncesinde sizin dediğiniz gibi ağrılarım da oluyordu onlara yalancı sancı demişti doktorum
Elifinannesii Ayperii966 Hayırlı olsun,ne mutlu size Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🙏Merak ettiğim, ultrasonda çıkan kilo ile aynı mı doğdu bebeğiniz?
Ayperii966 Elifinannesii amin çok teşekkür ederim😊 normal ultrason da doktorum 3 kg demişti ayrıntılı ultrasona yolladılar aynı gün o zaman da 2.900 kg çıkmıştı ortalama dedikleriyle uyumlu doğdu yani 😊🌺
Sera00 Ayperii966 Allah anali babalı büyütsün ins. Bu tek tarafli nereniz deydi ? Benim sag tarafta belimde agri oluyor bicak batar gibi hareket edince artıyor. Daha henüz 31 haftaligim korkuyorum
Elifinannesii Ayperii966 çok güzel☺️ Benim de 36+6 olacak doğumum nasipse. Şuanda 34+5'im 2.500 kg. İnşallah doğuma kadar sizinki gibi 3'ü buluruz.Cevap için çok teşekkür ederim☺️