Aysmnv35 Superfreshlerim ayyy inşşşalah canım ya sağlıkla vakti zamanı gelince doğsun evlatlarımız 💜☺️🙏
Aysmnv35 Superfreshlerim bi kız bi erkek dedi doktor ama cok netleşmedi bizim sanki Ya perinatolog biri kesin erkek dedi digeri göstermedi kendi doktorumuza gittik kontrol icin kesin biri kız dedi 😂 açıkcası ben de öyle hissediyorum ama bakalımm en son degisir mi
Superfreshlerim Aysmnv35 bize 11. Haftada %90 demişti sonrada değişmedi hazırlıklarınızı kızlara göre yapın dedi🥰
Aysmnv35 Superfreshlerim ama maşalllah ya iki kız annesi olmak cidden ayrıcalık 😂😂💜💜💜 sağlıkla gelsin kuzular bizim kontrole daha cok var ya ay basımda gideceğiz
Superfreshlerim Aysmnv35 inşallah sağlıkla kucağımıza alırız canım, ben çarşamba günü gideceğim kısmetse ilk defa üç hafta beklemiş olacağım 12-13 günde gidiyordum, hatta ilk zamanlar 3-4 günde gitmişliğim bile var, doktorum beni görünce gülmeye başlıyor☺️☺️