Zeybus Kizlar dogum yapali 3 gun oldu ve goguslerim hep yara oldu catladi emzirirken acisina dayanamiycak sekilde bunu yasayan anneler lutfen yardimci olurmusunuz ne iyi gelir iyi olmasi icin