Nzlkca Bugün 50 mg şeker yüklemesi yaptırdım. 140 altı olması gereken değer 152 çıkmış. Sizlerin kaçtı çok mu yüksek?
Beyzanurlina Nzlkca 3 kere kan verdık takip ettiler saat balı vermıstım glukoz içtikten sonra 140 sonra 130 a düşmüştü normaldi açlık seker 78 di
Nzlkca Beyzanurlina açlık şekeri benimde 80 çıktı. Bundan sonra ne olacak onu merak ettim. Dahiliyeye git dedi doktorum.
Beyzanurlina Nzlkca dıyetisyene gonderiyolar die bılıyorum sekerli meyve bile yemicen dıkkat etcen kuşum hayrlısıyla kucagımıza almayı nasip etsin rabbim😘